Produktų pakuočių neuro-rinkodaros tyrimas

Parduotuvės lentynoje esantis produktas turi tik kelias sekundes perteikti rinkodarinę žinutę potencialiems pirkėjams ir tai gali nulemti pirkėjo sprendimą, nes 80% sprendimų pirkti vartotojas padaro būdamas parduotuvėje priešais lentyną.

Mūsų siūloma unikali ir patikrinta tyrimo metodika nustato, kur pirkėjai kreipia daugiausiai dėmesio ir ką jie apie tai galvoja. 

Mūsų pristatoma metodika atsako į šiuos Jums galimai rūpimus klausimus:

1. Koks Jūsų produkto pakuotės konkurencinis atsparumas prekybos centre?
 
2. Koks pirkėjų pirmas įspūdis apie produkto pakuotę - ar pirkėjai per 2-3 sekundes įsimena pagrindinę Jūsų rinkodaros žinutę ir gali pasakyti kas yra pakuotės viduje?
 
3. Kuris produkto pakuotės dizainas pritraukia ir išlaiko daugiau pirkėjų dėmesio?
 
4. Ar lengva pirkėjams pakuotėje surasti ir suprasti pagrindinę produkto informaciją?
 
5. Ar lengva išskirti produkto pakuotę lyginant su tos pačios rūšies konkurentų produktų pakuotėmis? Jei ne, kodėl?
 

Kiti produkto pakuotės efektyvumo klausimai, kuriuos galite pasiūlyti Jūs.

Siūlome su Jumis susitikti ir aptarti detalesnę informaciją ir galimus tyrimo variantus, kreipkitės:
Ruslanas Kutovoj
Tyrimų vadovas
tyrimai@globalkey.lt
+370 699 48984