Reklamos neuro tyrimai

Ar žinojote, jog 90% informacijos, kuri perduodama smegenims yra vizualinio pobūdžio. Žmogus 90% sprendimų padaro vadovaudamasis savo emocijomis, todėl mūsų atliekamuose tyrimuose naudojame technologiją, kuri geba atpažinti žmogaus emocijas bei taikant ją su akimačio programa (akių žvilgsnio sekimo technologija) bei kitomis tyrimų metodikomis, nustatome, kur Jūsų potencialūs pirkėjai kreipia daugiausiai dėmesio ir ką jie apie tai galvoja. 

Šie tyrimai labiausiai tinka įvertinti, kuris spausdintinės/video reklamos ar reklamos elemento variantas yra efektyviausias suteikiant reklamos vartotojams daugiausiai emocijų bei parodo, kad tikslinė reklamos vieta pritraukia užtektinai dėmesio.   

1.Ar Jūsų pasirinkta vaizdinė reklama pritraukia ir išlaiko žmonių dėmesį?
 
2.Ar reklama perteikia norimą informaciją – ar žiūrovai  supranta Jūsų rinkodaros žinutę?
 
3.Kuris Jūsų turimas reklamos variantas pritraukia ir išlaiko daugiausiai dėmesio?
 
4.Kokias emocijas reklama ar jos dalys perteikia žiūrovams (tik video reklamoms)?
 
5.Kurioje internetinio puslapio vietoje lengviausia pastebėti  Jūsų reklamą?
 
6.Ar Jūsų tikslinė auditorija pastebi tas reklamos vietas, kurios yra svarbios Jūsų rinkodaros strategijai (pvz., produktas, produkto ženklas, produkto pavadinimas)?
 
7.Ar žiūrovai įsimena Jūsų reklamą? Ar Jūsų reklama lyginant su konkurentų reklama įsimenama geriau?
 

Kiti reklamos efektyvumo klausimai, kuriuos galite pasiūlyti Jūs.

Siūlome su Jumis susitikti ir aptarti detalesnę informaciją ir galimus tyrimo variantus, kreipkitės:
Ruslanas Kutovoj
Tyrimų vadovas
tyrimai@globalkey.lt
+370 699 48984